Tags

, ,

We zitten aan tafel, we hebben bijna gedaan met eten en keuvelen wat na over de voorbije dag. Je hebt echt je best gedaan met het eten, het was heerlijk en de rode wijn die we erbij hebben geschonken was van uitstekende kwaliteit. Je lacht naar me en ik heb het gevoel dat alles perfect is op dit moment. Een warme gloed van liefde gaat door me heen en ik weet wat ik moet doen om je nog meer aan me te binden. Je bord is leeg en je neemt je glas op om nog wat wijn te drinken. Met harde duidelijke stem zeg ik: “Heb ik je gezegd dat je van je wijn mocht drinken s?”. Je verschiet even, maar dan herpak je je, glimlacht een beetje uitdagend, zet het glas aan je lippen en neemt een volle slok van het glas.

Rustig sta ik recht, stap op je toe en ga achter je staan. Er gebeurt niets. Je aarzelt en probeert om te kijken naar me, maar mijn handen nemen langs beide kanten zacht maar beslist je nek vast en mijn vingers drukken zacht op je kin… ik fluister in je oor: “voor je kijken s, je maakt het alleen maar erger nog, ik moet je nu al zo hard straffen voor die ongehoorzaamheid met de wijn, vind je ook niet?”. Aarzelend knik je. Mijn handen glijden van je nek naar je schouders en terug naar boven, ze rusten beiden op je wangen. Je wil je mond naar mijn vingers brengen, maar ik laat het je niet toe. Ik streel zacht je wangen. Je kan je niet bedwingen en brengt je handen naar achter om mijn benen te strelen. Vliegensvlug haal ik ze van mijn benen weg en hou ze vast achter de stoel waarop je zit. Ik neem twee keukenhanddoeken achter me en bindt één voor één je polsen met de handdoeken vast aan de spijlen van de stoel waarop je zit. Opnieuw voel je mijn handen op je schouders, rond je nek en hals en over je wangen. Dan stop ik, zet een glas pal voor je en schenk het vol wijn. Ik ga terug op mijn oorspronkelijke plaats zitten, kijk je rustig aan en drink van mijn glas. Je probeert je handen los te maken, maar hoe harder je probeert, hoe vaster ze komen te zitten. Ik neem een tijdschrift en begin wat te bladeren, onderwijl af en toe van mijn glas wijn sippend.

Na verloop van tijd leg ik het tijdschrift neer en sta ik op. Ik wandel terug naar jou toe en ga achter je staan. Ik neem een schoteltje, zet het voor je op tafel en giet wat wijn uit je glas in het schoteltje uit. Het glas zet ik opzij. Ik zet me naast me op mijn hurken en beroer zachtjes met mijn lippen over je wang. Je draait je hoofd en op dat moment trek ik me terug weg. Je kijkt terug voor je. Opnieuw beroer ik zachtjes met mijn lippen je wangen, je weet nu dat het geen zin heeft om je naar mij toe te draaien en geniet van mijn liefkozing. Ik lik je oorlelletje en bijt er zachtjes in. Dan fluister ik in je oor: “je wou toch zo graag drinken, doe maar”. Aarzelend buig je je naar voor, ondertussen neem ik één van je borsten stevig vast. Het feit dat je polsen vast hangen, zorgt er voor dat je maar heel moeilijk voorover kan buigen en toch probeer je met je mond het schoteltje te bereiken. Je bent er bijna en steekt je tong uit om de wijn op te slurpen. Net op het moment dat je tong in aanraking gaat komen met de wijn, knijp ik hard door je bloes en bh heen in je tepel. Je schrikt verschrikt op. Ik fluister opnieuw in je oor: “drinken s, je maakt het anders alleen maar erger”. Opnieuw buig je je voorover en probeer je je mond naar het schoteltje te brengen. Mijn hand rust nog steeds op je borst. Je steekt opnieuw je tong uit en je weet nu wat er gaat komen. Op het moment dat je tong de wijn op het schoteltje raakt, knijp ik opnieuw in je tepel, maar je bent voorbereid nu en je verbijt de pijn. Zachtjes probeer je de wijn binnen te likken. Na verloop van tijd laat ik je tepel los, neem je schouders vast en zet je terug recht. Met twee vingers ga ik in het glas waar nog wat wijn inzit en breng ze in je mond, je likt de wijn van mijn vingers af. “Dat was al beter s, maar je echte straf voor je ongehoorzaamheid moet nog komen”.