Tags

, , ,

Het is ondertussen al meer dan twee jaar geleden, maar het staat in mijn geheugen gegrift. Hoe ik een sms kreeg terwijl ik in meeting zat, dat je wou dat ik je hard neukte. De meeting was sneller gedaan dan gepland en ik ben recht naar mijn auto gelopen. Heb dan de 80km gereden naar het neukhotel in Meldert waar we steeds afspraken.

Je had al een kamer genomen, ik klopte op de deur en je liet me binnen met een stralende glimlach in een zwart kleedje en je nieuwe roze schoenen met hoge hakken die je net gekocht had. We kusten elkaar innig en intens. We praten eerst wat en toen gebood ik je op handen en knieën op het bed te liggen, wat je direct deed. Ik deed je jurk omhoog tot aan je middel, zodat je blote kont mooi in de lucht stak. Je had natuurlijk geen slip aan. Ik sloeg een keer met platte hand op elke bil en je slaakte een genotskreetje. Zo liet ik je even zitten.

Hoewel je met je kont naar mij zat, kon je me toch zien omdat er een spiegel boven het bedeinde hing. Die zalige zaadvragende geile blik in je ogen vergeet ik nooit. Ik kleedde me rustig uit en je keek vragend naar mijn harde erectie, maar je wist dat je niets mocht zeggen omdat ik je anders ging straffen.

Ik zette me naast me, en nam je bij je haar vast. Automatisch opende je je mond. Ik bracht hem heel dicht bij mijn paal, maar hield je mond stil vlak voor dat je er aan kon. Het verlangen in je ogen was zichtbaar, je wou hem zo graag diep in je mond voelen. Uiteindelijk gaf ik je wat je wou en duwde mijn paal tot diep in je mond. Je kokhalsde even maar bleef zelf ook doorduwen, dit is wat je wou, mij diep in jou.

Ik liet je haar los en stapte terug weg van het bed, je bleef gehoorzaam in je houding staan. Ik zette me achter je en stopte twee vingers in je kut. Al gauw voelde ik een koord en ik trok er zachtjes aan. Twee chinese balletjes kwamen met een plopje uit je kut tevoorschijn en je kreunde als ik ze er uithaalde. Ze hadden al heel de dag in je gezeten.

Ik zette me achter je, nam je bij de haren, en neukte je hard. Na een aantal diepe stoten ging ik terug uit je, zette me aan de andere kant en neukte ik je mond. Zo ging het steeds heen en weer. Je werd gek van verlangen en ik wist dat je wou klaarkomen. Ik neukte je steeds lang genoeg opdat je net niet kwam en dan misbruikte ik je mond.

Na zo een tijd geneukt te hebben, vond ik dat het tijd was dat je beloond mocht worden. Ik legde me op mijn rug en dan wist je wat er ging komen. Je favoriete standje. Je zette je boven op me met je gezicht naar mij toe en je handen op je rug. Ik hefte met mijn twee handen je kont lichtjes op en begon mijn paal snel diep in je te drillen. Na verloop van tijd hoorde ik het klotsen en dan wist ik dat je ging komen. Met een gil kwam je klaar en het vocht stroomde uit je kutje, het zoveelste squirt-orgasme was een feit.

Je zag dat ik nog niet was klaargekomen en zette je automatisch terug in je eerste houding. Ik leunde voorover en spuwde op je kontgaatje. Met mijn eikel duwde ik het speeksel wat uit en duwde mijn lul diep in je kont. Je genoot zichtbaar van dat gevoel net na dat intens orgasme. Ik stootte een aantal keer diep en kwam met een schreeuw klaar.

Na samen gedoucht te hebben lagen we nog een tijdje na te genieten op bed. We lachten, praatten en grolden en die tijd nadien deed me op één of andere manier nog meer plezier dan onze tijd in bed. Maar zoals steeds moesten we afscheid nemen, jij moest naar je gezin en je man, ik moest terug naar het werk. In de auto tijdens de terugrit, dacht ik: “ik ben nooit gelukkiger geweest dan nu”. Had ik toen geweten wat ik nu weet, dan was ik met je weggereden, want dat geluk heb ik nooit meer teruggevonden.