Tags

, ,

Na een lange rit belde ik bij je aan.  Je deed de deur open naakt behalve dan voor de keukenschort en schoenen met hoge hakken die je aanhad.  Net zoals ik je tijdens de dag had opgedragen.  Ik volgde je naar de zitkamer, onderwijl je mooie volle kont bewonderend terwijl je gracieus en traag voor me uit wandelde.  Ik zette me aan tafel en goot ons twee glazen wijn in.  Ondertussen werkte je verder aan het eten.

We aten van de lekkere maaltijd die je had bereid en praatten over van alles en nog wat.  Jij nog steeds enkel met keukenschort en hoge hakken, ik nog in mijn pak en das.  De sfeer zat er in en je had glinsterende oogjes vol verwachting van wat ging komen.  Het was tijd om er aan te beginnen.  Je nam een slok van je glas wijn en mijn stem die daarvoor nog vriendelijk en lachend was, sloeg om en ik zei streng “heb ik je gezegd dat je van je glas mocht drinken?”. Je schrok even, maar je herpakte je snel, keek me uitdagend in mijn ogen aan, nam je glas heel traag op en nam opnieuw een grote slok.

Die uitdaging maakte me nog geiler dan ik al was.  Beheerst en heel kalm en kordaat stond ik recht.  Ik deed mijn kostuumvest uit, alsook mijn das en stroopte mijn mouwen op.  Traag stapte ik naar je toe, met mijn das in mijn hand tot ik vlak naast je stond.  Daar wachtte ik even.  Je durfde niet naar me kijken en je ademhaling werd dieper en sneller.  Met mijn vrije hand streelde ik je nek, nam je bij je haar en trok je hoofd lichtjes naar achter.  Je opende je mond en keek me vol sensuele verwachting aan.

Het spel kon beginnen.