Tags

,

We zien de man zijn lief opnieuw samen op de achterbank in de limousine zitten.  Zij heeft terug haar kleedje aan en ligt dwars op de achterbank met haar hoofd op zijn schoot.  Er heerst een gelukzalige stilte.

Het lief: “Dat was heerlijk schat, ik ben nog nooit zo fijn geneukt geweest, bedankt voor zulk een mooi cadeau.”

De man: “Oh, maar dat was je cadeau nog niet hoor, dit was gewoon zakelijk. Ik wou alleen maar dat hij me zijn geld gaf zodat ik dat project kan opstarten.  En je hebt me perfect geholpen.  Ik ga je nog meenemen op mijn zakendeals, je hebt de juiste argumenten om mannen te overtuigen.”

Het lief slaat hem plagerig op de billen.

Het lief: “Hoe durf je!  Mij zo te misbruiken.  Maar ik moet wel toegeven dat ik graag op die manier misbruikt wordt.  Ik ben nu wel benieuwd wat mijn echte cadeau is.”

De man: “Je gaat het zo dadelijk krijgen schat.  We zijn er.”

We zien de limousine stoppen voor een groot gebouw, op de buitendeur staat “Hammam”.  Ze stappen binnen en een receptioniste begroet hen.

De man: “Goedenavond, wij hadden een hammambeurt voor twee personen gereserveerd.”

De receptioniste: “Dat klopt, weet u de weg verder?”

De man: “Geen probleem, we weten waar we moeten zijn.”

We zien de man en zijn lief in een kleedkamer terwijl ze zich uitkleden.  Een beetje verderop zijn vier mannen hetzelfde aan het doen.

De man: “En schat, heb je er zin in?”

Zijn lief (op teleurstellende toon): “Ja hoor, maar ik had toch wel iets anders verwacht als cadeau.  Maar even relaxen in de hammam is ook best leuk.”

De man: “Ja zeg, het kan niet altijd een enorm feest zijn, ik dacht dat dit wel iets leuks was om onze zes maanden te vieren.  Het moet toch iets intiems zijn tussen jij en ik, nee?”

Zijn lief pakt hem vast, geeft hem een intense zoen.

Zijn lief: “Je hebt gelijk schat, het spijt me.  Dit is perfect.”

Ze stappen uit de kleedkamer, beiden met een handdoek rond hun lichaam. Het lief stapt voorop.  Wanneer ze de vier mannen passeren die ondertussen ook allemaal enkel nog een handdoek rond hun lichaam hebben, zien we de man achter de rug van zijn lief een duim naar hen omhoog steken.

De man en zijn lief stappen volledig naakt de hammam binnen.  Het is een ronde ruimte met banken tegen de muur tussen allemaal griekse beelden en in het midden een klein zwembadje.  Het zicht is heel beperkt door de stoom, we zien dat er anderen aanwezig zijn, maar kunnen ze niet goed zien.  De man zet zich op een bankje, de vrouw legt zich naast hem, opnieuw met haar hoofd in zijn schoot.  Een knappe blonde vrouw zit een bank verder naast hen en slaat hen gade.  Het lief draait haar hoofd en begint zachtjes de lul van de man te kussen.  Hij wordt al snel hard en het lief begint hem nu zachtjes te pijpen.  De vrouw die naast hen zit, kijkt het allemaal aan, opent haar benen en begint zichzelf te bevredigen.  We horen de deur van de hammam open gaan.  Door de stoom zien we vier silhouetten binnen komen, het zijn de mannen van de kleedkamer.  Ze stappen op de man en zijn lief af en gaan rond hen staan, alle vier hebben ze een staalharde erectie. Het lief heeft hen duidelijk niet opgemerkt.

De man buigt zich voorover en fluistert in het lief haar oor: “Als je nu gaat rechtstaan, met je hoofd naar mij toe, voorovergebogen, dan krijg je eindelijk je echte cadeau.”

Het lief kijkt de man vragend aan, die neemt zachtjes haar hoofd vast en kust zijn lief innig op de mond.  Daarna staat ze op met haar hoofd naar de muur toe, buigt voorover en zet haar handen naast de man op het bankje. Ze spreidt lichtjes haar benen.  Ze wacht.  De man knikt naar één van de mannen die rond hen staan.  Deze laatste stapt vooruit, neemt het lief bij haar bekken vast, duwt zijn paal langs achter in haar kut en begint haar te neuken.  De man kijkt rustig toe hoe zijn lief door één van de mannen geneukt wordt.  Na verloop van tijd stopt de eerste man met neuken, gaat opzij staan en wordt vervangen door de tweede.  En zo passeren ze alle vier één voor één.  Ze staan nu weer met zijn allen rond de vrouw die nog steeds in haar houding staat.

De man: “Lekker schat?”

Het lief: “Heerlijk schat, toe krijg ik nog?”

Opnieuw kust hij haar innig.

De man: “Ze zijn helemaal voor jou. (tegen de mannen) Vooruit jongens, de dame wil meer.  Jullie weten wat te doen.”

Eén van de mannen neemt het lief bij haar hand, legt zich op zijn rug op de bank.  Het lief zet zich bovenop hem, neemt zijn lul vast, steekt hem in haar kut en begint hem te neuken.  Een tweede man zet zich achter hen en penetreert haar kont.  En derde zet zich voor hen en het lief begint hem te pijpen.  Af en toe wisselen de mannen van positie zodat ze alle vier zowel haar kut, haar kont en haar mond kunnen neuken.  Ondertussen kijkt de man naar de vrouw die op het bankje aan de andere kant zit en ziet dat ze het tafereel gade slaat, terwijl ze nog steeds verwoed aan het masturberen is.  De man steekt zijn hand op en maakt een gebaar dat ze naar hem moet komen.  De vrouw staat direct recht en stapt op hem toe.  Ze zet zich op haar knieën voor de man en begint hem te pijpen.  Na verloop van tijd zet ze zich op hem en neukt hem.

Nadat ze allen genoeg geneukt hebben zet het lief zich op het bankje, zich masturberend met haar benen open. De vier mannen passeren één voor één, rukken zich af en komen klaar op haar borsten.  Ondertussen heeft de blonde vrouw zich terug op haar knieën voor de man gezet en pijpt hem klaar.  Hij komt diep in haar mond.

We zien de man terug op de bank zitten, en zijn lief opnieuw liggend naast hem met haar hoofd in zijn schoot.

De man: “Ben je blij met je cadeau schat?”

Het lief: “Het was het mooiste cadeau dat ik ooit heb gekregen schat.”

Ze kussen elkaar.