Tags

, ,

We zien de man en zijn lief aan een tafel zitten met ontbijt op het terras van hun hotelkamer. Ze hebben allebei een kamerjas aan en het lijkt dat ze daaronder niks aan hebben.

De man: “Heb je gisteren een leuke dag gehad, schat?”

Zijn lief: “Heel leuk schat, maar wel afmattend, ik denk niet dat ik nog een lul in me verwerkt kan krijgen.”

De man: “Ben blij dat je van je cadeau genoten hebt schat, het was met liefde gegeven.”

Zijn lief: “Ik weet het schat, ik ben zo gelukkig dat jij er geen probleem mee hebt om me geneukt te zien worden door andere mannen.  Het was al lang een fantasie van me om eens gegangbangd te worden.”

Een vrouw met lang donker haar stapt in bikini het terras naast dat van hen op.  Vermits het scheidingsmuurtje vrij laag is, zien we haar vanaf haar middel.  Ze snuift de lucht op, strekt haar armen omhoog en kijkt hen aan.  Ze lacht naar hen.

De buurvrouw: “Goeiemorgen, stralende dag hé?”

De man: “Goeiemorgen, het ziet er inderdaad een prachtige dag uit.”

De buurvrouw: “Zou het jullie storen indien ik hier naakt ga zonnen op mijn terras?”

De man: “Natuurlijk niet, doe maar gerust.  Maar niet verrast zijn indien we even komen kijken, mijn lief en ik kijken graag naar naakte mooie vrouwen.”

De buurvrouw: “Indien dat niet de bedoeling was, had ik niet aangekondigd dat ik naakt ging zonnen op het terras.”

De buurvrouw knipoogt naar hen, en doet haar topje traag uit terwijl ze hen beiden aankijkt.  Dan doet ze haar slipje uit, draait zich om en legt zich op haar rug op een ligbed.  De man staat recht, neemt de hand vast van zijn lief en samen stappen ze naar de rand van het terras om naar de buurvrouw te kijken.  Deze ziet hen staan, lacht eens even, opent haar benen en begint haar klitje zacht te strelen.  Af en toe steekt ze een paar vingers in haar kut om dan verder haar klitje te bewerken.  De man zet zich achter zijn lief, neemt haar kamerjas vast, opent hem en laat hem van haar lichaam glijden.  De buurvrouw heeft nu ook een vol zicht op het lief haar naakte bovenlichaam.  Ze begint sneller te masturberen en kreunt harder.  De man streelt de kont van zijn lief en steekt langs achter twee vingers in haar kut. Ze schrikt op.

Het lief: “Voorzichtig schat, het ligt allemaal nog heel gevoelig daar.”

De man: “Geen nood schat, ik weet wat ik doe.”

De vrouwen kijken elkaar aan, de ene al masturberend, de andere die gevingerd wordt door de man en met de terrasmuur tussen hen in.  Er wordt op de deur geklopt bij de buurvrouw.  Ze stopt met wat ze bezig is en zet zich recht op het ligbed.

De buurvrouw: “Binnen!”

We horen gestommel en we zien het schuchtere blondje van de eerste scene een trolley binnen brengen met ontbijt op.

De buurvrouw: “Breng het maar naar hier op het terras.”

Het blondje doet wat ze gevraagd wordt.  Ze kijkt onwennig naar de kant waar de man nog steeds zijn lief aan het vingeren is. Dan draait ze zich naar de buurvrouw.

De dienster: “Kan ik u nog ergens mee van dienst zijn, mevrouw?”

De buurvrouw: “Zou je zo lief willen zijn om mijn rug in te smeren, schat?  Ik ben hier alleen en deze lieve mensen hier zijn druk bezig met elkaar te verwennen, die zullen we maar gerust laten.”

De dienster: “Zeker mevrouw, natuurlijk mevrouw.”

De buurvrouw geeft de bus zonneolie aan de dienster en legt zich op haar buik.  De dienster begint heel zacht en strelend haar rug in te smeren.  Ze gaat steeds lager en lager en aarzelt wanneer ze iets boven de kont van de buurvrouw komt.

De buurvrouw: “Doe maar verder schat, mijn kontje ook.  En vergeet ook de binnenkant van mijn dijen niet.”

De dienster doet wat er van haar gevraagd wordt en zakt verder en verder af tot ook de benen van de buurvrouw helemaal zijn ingesmeerd.

De dienster: “Zo mevrouw, nog iets mevrouw?”

De buurvrouw zet zich terug recht op de ligstoel zodat ze naar de dienster gericht is, neemt de zonneolie van haar over en giet twee stralen olie op haar borsten.

De buurvrouw: “Zet je maar op je knietjes en wrijf mijn borsten ook in.  Je handen zijn zo zacht.”

De dienster zet zich op haar knieën, neemt beide borsten van de buurvrouw zacht vast en begint de olie uit te wrijven.  De buurvrouw neemt het hoofd van de dienster vast en drukt het tussen haar borsten.  Ze staat recht, legt één been over de schouder van de dienster en deze begint verwoed de buurvrouw te beffen.

Ondertussen draait de man zich naar zijn lief toe, kust haar innig, zakt op zijn hurken, legt één been van zijn lief over zijn schouder en begint ook haar te beffen.  De buurvrouw en het lief kronkelen, kreunen en steunen steeds harder tot ze beiden krijsend klaarkomen.

De buurvrouw neemt haar been van de dienster haar schouder, tilt haar op en kust haar innig.  Dan legt ze zich op haar rug, opent haar benen en kijkt de dienster aan.

De buurvrouw: “Kleed je eens uit schat, ik wil je naakt zien.”

De dienster begint zich traag uit te kleden en ondertussen bevredigt de buurvrouw zichzelf opnieuw.  De man en zijn lief hebben ondertussen van positie gewisseld.  Het lief zit op haar hurken met haar rug tegen de terrasmuur en pijpt de man die ondertussen de scene voor hem gade slaat.

De dienster is helemaal naakt en de buurvrouw neemt haar hand en trekt ze zachtjes naar haar toe.  De dienster laat zich zakken en legt zich bovenop de buurvrouw.  Ze kussen hevig en strelen elkaar overal.  De buurvrouw laat zich op haar rug onderuit zakken tot haar gezicht onder het bekken van de dienster is en zo begint ze ze te beffen.  Na een tijdje glijdt ze terug naar omhoog en kussen ze opnieuw.  De dienster zet zich recht, keert zich om en ze zetten zich in 69.  Zo beffen, vingeren en strelen ze elkaar tot ze beiden krijsend klaarkomen.  De man houdt het ook niet meer en komt klaar in de mond van zijn lief.